poniedziałek, 5 maja 2014

Wishlist for May (i długi weekend)

Po dłuuugim majowym weekendzie powracam do blogowania i przedstawiam nową listę życzeń na maj. Zobaczymy czy pójdzie tak dobrze jak z tą kwietniową. A Wy zrobiliście już swoje?  :)

May Wishlist:

1. Rouge Bunny Rouge, "Niewinny róż z Miłości do Róż"


2. Smashbox, puder rozświetlający

3. Wypiekany puder do twarzy i ciała Pupa, Luminys All Over

4. Suchy olejek do ciała, rozświetlający NATURELLE d'ARGAN

5. Czarne mydło SAVON NOIR

6. Pędzel Kabuki 

7. Sportowe buty Geox
Powyższe zdjęcia znalezione z różnych źródeł w Internecie w grafice Google.

I jeszcze kilka zdjęć z pięknych, pierwszych, majowych dni. Ja naprawdę rzadko mam wolny weekend, a jak się taki zdarzy to staram się go wykorzystać na 100%. Tym razem wybrałam się w Beskid Żywiecki, ponieważ nie chciałam spotkać się z tłumem w Tatrach, a także mój sezon górski wolałam zacząć od niskich i łatwych do pokonania gór. Pogodę i towarzystwo miałam naprawdę wyborne i nie mogę się doczekać kolejnych takich wypadów.
A Wy jak spędziliście swój długi weekend ? :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz