wtorek, 1 kwietnia 2014

Wishlist for April

Kochani!!! :)
Z pierwszym dniem miesiąca zaczynam na blogu nową comiesięczną kategorię - WISHLIST.
Jest to moja lista życzeń na dany miesiąc, na której będą znajdowały się przedmioty, które chciałabym mieć (ale nie są mi niezbędne). :)
Osobiście lubię sobie zapisać (do tej pory na karteczkach) to co bym chciała kupić, takie małe przyziemne marzenia, głównie po to abym mogła rozplanować swoje wydatki, a także aby nie wyleciało mi to z głowy. Pamięć jest przecież często zawodna. ;)
Moje "zachcianki" oczywiście bywają zmienne jak kalejdoskop i ich charakter zmienia się nieraz z miesiąca na miesiąc, a na niektóre przedmioty często zbieram po kilka miesięcy, jednak jeśli uda mi się zrealizować chociaż część listy zwykle sprawia mi to duża radość, ponieważ są to rzeczy, które od dawna chciałam i są to te "wymarzone". :)
Was także namawiam do tworzenia swoich list zarówno tych krótko jak i długoterminowych, bo po pierwsze będziecie mieć cel na który zbieracie (unikniemy zbędnego i nieprzemyślanego wydawania pieniędzy), po drugie łatwiej Wam będzie kontrolować swoje wydatki, a po trzecie takie wydatki będą sprawiać większą radość.  :)

Na blogu z każdym pierwszym dniem miesiąca będę publikować swoją listę życzeń na nadchodzący miesiąc, a ostatniego dnia w miesiącu dam Wam znać co udało mi się z listy wykreślić i zrealizować. :)

April Wishlist: 

1. Christian Dior Diorskin Nude Podkład


2. Sesderma AZELAC RU Liposomal Serum




3. Róż Clinique Blushing Blush Powder, Iced Lotus



4. Pędzle do twarzy firmy Maestro 


5. Suszarka BaByliss Pro Volare V1


Zdjęcia znalezione z różnych źródeł w Internecie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz