czwartek, 6 marca 2014

Om Om - ulica Dajwór 19, Kraków

Szukam, szukam . . . tych najlepszych frytek w Krakowie. :)
Jakie są w barze Om Om na ulicy Dajwór 19 ?
Odpowiedź znajdziecie w tekście poniżej. :)

Pierwsza degustacja. :) 

Noo i jest, klimatyczna uliczka Dajwór.

Tak wygląda Om Om z zewnątrz . . .

. . . a tak prezentuje się wnętrze.

Menu.

I moje zamówienie w całej okazałości. ;)


W poszukiwaniu najlepszych frytek w Krakowie, smażonych metodą belgijską udałam się do polecanego mi przez znajomą baru Om Om. Znajduje się on na ulicy Dajwór 19. Jak go oceniam? Zapraszam do lektury. :)
Hmm. . .przede wszystkim powiem z góry. Jak narazie bar jest daleko w tyle do mojego ideału frytek.
A po kolei, to było tak . . .
Sama lokalizacja jest bardzo fajna. Ja osobiście uwielbiam wszystkie klimatyczne uliczki, a okolice Kazimierza i ulica Dajwór jak najbardziej do takich należy. Jednak sam bar nie prezentuje sie z zewnątrz jakoś specjanie, jak dla mnie średnio wpasował się w wygląd starej kamienicy, no ale niech będzie. Przeciez nie szata zdobi czlowieka (ani bar). :)
Przekraczając próg moim oczom też nie ukazał się zachwycający widok. Wiem, wiem ze bar to tylko BAR, ale przeciez są lepiej i gorzej zaaranżowane wnętrza. To chyba należy do tych drugich. Malusieńkie pomieszczenie w suterynie, wykończone dyktą. Jak dla mnie wnętrze zupełnie bez pomysłu. Na szczęście naszym oczom od razu  ukazuje sie widok menu i na tym skupiła się moja uwaga. Wybór nie jest duży co zwykle bywa plusem. Ja zdecydowałam się na frytki i na podsmażaną białą kiełbaskę (w końcu jest ona w banerze). I tutaj też mały minusik do obsługi, ponieważ Pan przy barze nie bardzo był zainteresowany obecnością klienta i odnosiłam wrażenie, że wręcz przeszkadzam.
Ale wróćmy do zamówienia. Na pierwszy ogień - frytki. Duża porcja za 8zł do tego sosy po 1zł (ja zamówiłam duński i curry). Całkiem przyjemna kwota, ale zdecydowanie nie za taką ilość! Mały talerzyk frytek! W porównaniu z Frytka Barem (recenzja TU) to była co najmniej połowę mniejsza porcja. Przeżyłabym to gdyby smak był fantastyczny. Jednak niestety tak nie było. Frytki były chrupiące co generalnie byłoby plusem, jednak niektóre były spieczone za mocno, a ponadto odnosiłam wrażenie, że są tak solidnie podpieczone z tego względu, aby ukryć ich mankamenty dotyczące świeżości. Niektóre frytki w środku były wysuszone tak jakby już trochę sobie poleżały przed wydaniem klientowi.
Co do sosów. Ogólnie sosy mi smakowały, były inne niż wszędzie, ciekawe, o dobrej konsystencji.
Kolejno zamówiłam podsmażaną białą kiełbasę, małą porcję. Myślałam, że może to będzie hit tego lokalu, skoro kiełbasa znajduję się w samym banerze przed wejściem. Lecz na tym polu również spotkał mnie zawód. Po pierwsze porcja była wielkości ledwie zauważalnej, a tak dokładnie to 7 plasterków kiełbasy za 6zł. Prawie 1zł za plasterek. A smakowo też nic nadzwyczajnego (tak jak frytki) trochę za bardzo przepieczone i wysuszone. Na to się już nie skuszę.
Ogólnie wyszłam rozczarowana i zdegustowana.
Być może bar miał wtedy jakiś gorszy dzień lub trafiłam na pozostałości z ranka (byłam o godzinie 19) lub poprzedniego dnia, ale to nie jest dla mnie żadne usprawiedliwienie, bo jak coś ma być dobrego to ma być takie zawsze niezależnie od dnia czy godziny. :)
Myślę, że bar ma potencjał, ale jak dla mnie niewykorzystany (na chwilę obecną).

Obiekt otrzymuje w  KamEat : 15 punktów - LOKAL PRZECIĘTNY


KATEGORIA:
KRYTERIA I PRZEDZIAŁ PUNKTOWY:
UZYSKANE PUNKTY  przez Om Om (Kraków):
Potrawa
Świeżość (0-2 pkt)
0
Jakość (0-2 pkt)
1
Harmonia Smaków (0-2 pkt)
1
Zapach (0-1 pkt)
1
Temperatura (0-1 pkt)
1
Konsystencja (0-1 pkt)
1
Element zaskoczenia, nietuzinkowość (0-1 pkt)
0
Zgodność z opisem (0-1 pkt)
1
Czas oczekiwania (0-1 pkt)
1
Samopoczucie po (0-1 pkt)
1
Sposób podania
(0-3 pkt)
1
Cena
(0-5 pkt)
2
Obsługa
(0-3 pkt)
1
Wygląd lokalu
(0-4 pkt)
1
Dojazd i komunikacja
(0-2 pkt)
2
SUMA:
MAX 30 pkt
PRZYZNANO: 15 pkt

Interpretacja wyników:

0 - 14 lokal bardzo słaby (nie warto go odwiedzać)
15 - 18 lokal przeciętny (można się udać jedynie w "wielkim głodzie")
19 - 22 lokal przyzwoity (lokal spełnia wszystkie podstawowe wymagania, można udać się raz na czas lub przy okazji)
23 - 26 lokal bardzo dobry (warto odwiedzić to miejsce)
27 - 30 lokal zachwycający (lokal, który dostarczy nam niezapomnianych wrażeń) 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz