wtorek, 28 sierpnia 2012

Wodna Malina

Kiedy byłam dzieckiem, nie wyobrażałam sobie letniego dnia bez chociażby jednego loda wodnego. 
A teraz, takich lodów nie jadłam kilka dobrych miesięcy, a może i lat. I tak właśnie przyszedł ten dzień, wyczekiwany od dawien dawna, że zapragnęłam wodnego loda! 
Ale, że te sklepowe nie sprostały moim oczekiwaniom postanowiłam zrobić je sama. 
Robi się je banalnie, a są o niebo lepsze od tych kupnych. 
Chyba znowu wracam do czasów, kiedy dzień bez "wodnego" był dniem straconym. ;)
Polecam! 


Składniki:
  • 350 g malin
  • 250 ml wody
  • 80 g cukru
  • kilka kropel soku z cytryny
Cukier wsypać do wody i podgrzać do rozpuszczenia cukru.
Maliny zmiksować i przetrzeć przez sitko, aby pozbyć się pestek (można ten etap pominąć, jeśli nie będą Wam przeszkadzać pestki w lodach). 
Do przecieru malinowego dodać wodę z cukrem i sok cytrynowy. Wymieszać i przelać do pojemniczków na lody. Włożyć do zamrażalki na kilka godzin. 

Bon Appétit!


1 komentarz: